FAQ
Czym są lampy akustyczne?
Lampy akustyczne to unikatowe połączenie oświetlenia i paneli akustycznych, które pomagają w poprawie warunków pogłosowych pomieszczenia, jednocześnie pełniąc funkcję źródła światła.
Do jakich pomieszczeń polecane są lampy akustyczne?
Lampy akustyczne doskonale sprawdzają się w miejscach, gdzie zależy nam na regulacji jakości dźwięku, na przykład w salach konferencyjnych, biurach, studiach muzycznych, restauracjach czy sypialniach.
Czy montaż lampy akustycznej jest skomplikowany?
Montaż większości lamp akustycznych jest prosty i można go przeprowadzić samodzielnie, chociaż zalecamy skorzystanie z instrukcji lub dodatkowej usługi montażowej.
Z jakich materiałów wykonane są nasze lampy akustyczne?
Nasze oprawy akustyczne wykonane są z ekologicznego materiału EcoBoard, który pochodzi z recyklingu butelek PET. Materiał jest także odporny na uszkodzenia mechaniczne i odkształcenia. Nie brudzi się i nie przyciąga kurzu. Posiada również wysoką klasę ogniową B,s1- d0.
Czy mogę dostosować wygląd lampy do mojego wnętrza?
Tak, oferujemy różne wzory, kolory i style, aby dostosować lampę akustyczną do indywidualnych potrzeb i preferencji klienta.
Jakie są korzyści z używania lamp akustycznych?
Lampy akustyczne nie tylko poprawiają jakość dźwięku w pomieszczeniu, redukując echa i hałas, ale również dodają estetyki wnętrzu dzięki swojemu unikatowemu wyglądowi.
Czy oferujecie gwarancję na lampy akustyczne?
W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej w zakupionych u nas produktach, masz prawo zgłosić reklamację. Dotyczy to zarówno sytuacji, gdy lampa jest uszkodzona, jak i gdy nie spełnia oczekiwań opisanych w umowie sprzedaży. Masz prawo zgłosić reklamację do 2 lat od daty zakupu.
W jakim stopniu pochłaniają dźwięk lampy akustyczne?
Lampy akustyczne są dobrym uzupełnieniem do poprawy warunków akustycznych.
Jak zamówić lampę krok po kroku?
· Wybierz produkt pod kątem swoich preferencji a następnie dodaj go do koszyka.
· Zapoznaj się ze wszystkimi informacjami dotyczącymi twojego zamówienia.
· Zaloguj się lub zrób zakupy bez rejestracji.
· Wpisz swoje dane kontaktowe oraz adres do wysyłki.
· Wybierz opcje dostawy oraz metodę płatności.
· Upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne i potwierdź zakup.
Jaki jest czas oczekiwania na moje zamówienie?
Koszty oraz czas dostawy na zamówienie uzależnione są od przewoźnika. Zazwyczaj są to do 3 dni roboczych.
Moja lampa przyszła uszkodzona co robić?
· Zrób zdjęcia – Uwiecznij uszkodzenie na zdjęciach,
· Skontaktuj się ze sprzedawcą – Zgłoś problem sklepowi, napisz do nas na adres sklep@nyquista.pl,
· Wyślij zwrot – Jeśli zaakceptujemy zwrot, postępuj zgodnie z wytycznymi, które dostaniesz na mailu.
Jak anulować moje zamówienie?
W celu anulowania zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jak zwrócić produkt?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania informacji na temat polityki zwrotów.